Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Θελω να πατε να πνιγειτε!!

Οχι εσεις που διαβαζετε τα post.Αλλα αυτοι που καθε μερα μας κανουν ολο και πιο ζωα.
Αρχιζοντας, σορι αλλα μονο συγκρατημενος δεν θα ειμαι σε αυτο το αρθρο.Και αυτο γιατι τα εχω παρει στο κρανιο με καθε μαλακια που βλεπω στην τηλεοραση.Δεν φτανει που μας τα εχουνε κανει τσουρεκια με τον καθε πρεζακια, δεν φτανει που εχουμε γινει φυτα χαζευωντας την καθε παρτολα να χωριζει, να τραγουδαει και δεν ξερω και 'γω τι αλλο, τωρα αρχισανε να δειχνουν οτι θελουν για να πουλησουν..
Ανεκαθεν πιστευα οτι το 99,9999% των διαφημισεων ειναι σαν να απευθυνονται σε ηλιθιους.Και ειδα τωρα μια διαφημιση γνωστης τηλεφωνικης εταιριας (σιγα μην τους κανω και διαφημιση) της οποιας το consept ειναι η ελληνικη επανασταση!!!Δηλαδη ο Κολοκοτρωνης να μιλαει στο κινητο με το Καραϊσκακη και αλλα τετοια σκατα και στο τελος σκαει και το πιασαρικο σλογκαν ''τετοια επανασταση στην επικοινωνια δεν ξαναγινε'', ετσι για να ψηθουν και να αγορασουν τα γελαδια που βλεπουν τηλεοραση.

Ωραια δεν λεω ας εχουμε λιγο χιουμορ (και εμενα μου αρεσουν οι πρωτοτυπες διαφημισεις) αλλα να δειχνουμε ετσι χυμα ηρωες που αγωνιστηκαν για αυτη τη χωρα και για την ελευθερια μας με αυτον τον τροπο, ειναι το λιγοτερο μια ωραια γαμημενη αηδια.Ποιος ηλιθιος το σκεφτηκε και ποιος ηλιθιοτερος το υλοποιησε κιολας δεν ξερω αλλα θα επρεπε το λιγοτερο να ντρεπονται που το εκαναν αυτο.Μην με παρετε στραβα ρε παιδια σαν εσας ειμαι και γουσταρω πιο πολυ χιουμοριστικα αρθρα στο blog της παρεας μου αλλωστε αυτοι που με ξερουν καλυτερα, ξερουν ποσο πολυ του χιουμορ ειμαι.
Πουληστε, αγοραστε, κρεμαστειτε απο ταβανια, βαλτε φωτιες και στηστε συναυλιες για προωθηση, αλλα αυτη τη σκατοχωρα για 3 πραγματα την εκτιμουν και την θαυμαζουν οι απεξω.Να τα κανουμε και αυτα κωμωδια?

Υ.Γ. : Δεν ειμαι κανενας ακροδεξιος να προσκυναω σημαιες και τετοια, απλα ΣΕΒΟΜΑΙ ορισμενα πραγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: