Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Γινε μεταναστης μπορεις!!

Ανηκω και εγω στη γενια που δεν θελει να συμβιβαστει με την μετριοτητα της ελλαδας (δηλαδη δεν εχω καποιον να με βολεψει στο δημοσιο) και πηρα την αποφαση να ζησω το αμερικανικο ονειρο στην αγγλια γιατι που να τρεχεις και στην αλλη ακρη του ατλαντικου!!
ετσι λοιπον ξεκινησα σαν ευρωπαιος πολιτης και μου πηρε δυο μηνες να καταλαβω οτι εδω εγω ειμαι ο ξενος και οτι τελικα ευρωπαικα δικαιωματα δεν υπαρχουν -χρειαστηκα δυο μηνες για να ανοιξω λογαριασμο στην τραπεζα και οταν τον ανοιξα δεν με αφηναν να κανω αναληψη γιατι δεν δεχοντουσαν την ταυτοτητα-
και να μαι λοιπον εδω ζωντας το αμερικανικο ονειρο δηλαδη σκατενια δουλεια που σου τρωει δεκαεξι με δεκαεφτα ωρες την ημερα και μετα σπιτι μετα ξανα δουλεια και μετα ξανα σπιτι.

Παρατηροντας τους ανθρωπους γυρω μου δεν ειμαι ο μονος που ζει (λεμε τωρα) ετσι, ειναι και αλλοι πολλοι αλλα ειναι τοσο εγωκεντρικη αυτη η κοινωνια που ο καθενας κοιταει να βολευτει και δεν ασχολουνται με το να γνωρισουν ο ενας τον αλλον!!
ετσι το πηρα αποφαση και ειπα οτι η μονη λυση για να επιβιωσω ειναι να ερωτευτω...
ελα ομως που συμφωνα με εναν καθηγητη πανεπιστημιου που χρησιμοποιησε μια εξισωση και βρηκε οτι "οι πιθανοτητες να ερωτευτεις στο λονδινο ειναι 1 προς 285.000 δηλαδη η ιδια με το να δεις u.f.o)......
ωπα μισο λεπτο!! τι ηταν αυτο?...δηλαδη εαν ποτε σταθω τοσο τυχερος και εχω αυτη τη μια πιθανοτητα τι θα ηταν καλυτερο? να ερωτευτω η να δω u.f.o????
φιλοι αναγνωστες θα πρωτιμουσα να δω εξωγηινους γιατι επιτελους θα ηξερα οτι ο Fox Mulder ειχε δικιο ενω η αγαμητη Scully την πατησε
ασε που η υπαρξη ζωης σε αλλον πλανητη σημαινει και περισσοτερες πιθανοτητες να βρουμε ταιρι!!
και καλα ας δεχτω το επιχειρημα οτι αν εισαι μονος σου περνας καλα γιατι τα βρισκεις σε ολα με τον εαυτο σου και κανεις και το καλυτερο σεξ , την σκατενια δουλεια πως θα την δικαιολογησω? τι? ολοι ξεκινησαν απο τετοιες ε και? που κατεληξαν οι περισσοτεροι? συνεχιζουν και κανουν την ιδια η εστω λιγο καλυτερη.
για αυτο σας λεω "γινε μεταναστης και εσυ μπορεις" ασε που θα ερθει η σειρα σου να παρεις την σκατενια μου δουλεια και εγω θα γινω προισταμενος σου δηλαδη σκατενια δουλεια στο τετραγωνο!!..αδιεξοδο...
κλεινοντας θα σας βαλω μια δημοσκοπηση-διαγωνισμο

εδω στην αγγλια με εχουν περασει 5 φορες για ισπανο ενω στην ελλαδα 2 φορες για αλβανο και επειδη αυτα ειναι σημαδια απο τον θεο σκεφτομαι να παω μονιμα στην ισπανια να ζησω και τα καλοκαιρια διακοπες στην αλβανια!!

ψηφιστε τωρα ναι η οχι και κερδιστε υπεροχα δωρα!!

4 σχόλια:

satyrhellas είπε...

Χεχε, υπεροχη και ροδινη η ζωη στο εξωτερικο δηλαδη? Εχω ομως μια απορια. Αν οντως τα πραγματα ειναι τοσο χαλια, αν οι δουλειες δεν ειναι οι ιδανικες που ο καθε ενας ονειρευεται (και καλα κανει φυσικα), τοτε γιατι συνεχιζει ο Ελληνας να προσπαθει να δραπετευσει απο την Ελλαδιτσα και γιατι οσοι φευγουν και δεν τους αρεσει εξω, δεν ξαναγυριζουν κιολας? Και φυσικα θα θελεις να φυγεις θα μου πεις γιατι αγανακτας σ αυτη τη ρημαδα τη χωρα, ομως ειναι πιο ωραιο να αγανακτας σε ξενη χωρα? Σε μια ξενη χωρα που δε μπορεις καν να ερωτευτεις αν δε σε επισκεφτει ο Ε.Τ. πρωτα?!!!
Αν τελικα ειναι κατι που με πειραζει δεν ειναι οτι φευγουν ολοι και αφηνουν την Ελλαδα, αλλα μαλλον γιατι φευγουν οι αλλοι κι οχι εγω. Κι αν ειναι κατι που μου εδωσε τωρα τροφη για σκεψη ειναι το αν κανω καλα που σκεφτομαι να φυγω.
Οπως και να 'χει εμεις εδω στο Ελλαντα σας εχουμε πεθυμησει εσας εκει τους μεταναστες!

mpoureki είπε...

η διαφορα ειναι οτι εδω στο εξωτερικο οσο ασχημα και αν περνας υπαρχει η προοπτικη και η ελπιδα για κατι καλυτερο και σιγουρα αυτο το καλυτερο θα ερθει με σκληρη δουλεια, θα το εχεις κερδισει ενω στην ελλαδα αυτη η προοπτικη δεν υπαρχει γιατι καποιος παντα που θα εχει τις ακρες του θα σε προλαβαινει!!
επισης υπαρχουν ατομα που συμβιβαζονται με την μετριοτητα που προσφερει απλοχερα η ελλαδα και καποιοι αλλοι που προσπαθουν για το καλυτερο....δεν ξερουμε ποτε αν θα τα καταφερουμε αλλα τουλαχιστον προσπαθουμε!!
βεβαια εχει διαφορα στο να πας σε ξενη χωρα για σπουδες η για δουλεια σαφως αν θελεις να σπουδασεις τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα και αν θες να δουλεψεις χρειαζεται πεισμα υπομονη γιατι εδω εμεις ειμαστε οι ξενοι με οτι και αν σημαινει αυτο!!
ελατε και εσεις εδω να γινουμε πολλοι και ισως τοτε ειναι καλυτερα για ολους!!

Rat είπε...

Λοιπον αγαπητο μπουρεκι μαλλον δεν πας καλα και θες διαλειμμα.Αυτο γιατι:θα μενεις το χειμωνα Ισπανια που δεν παταει κανεις,αλλα ολα παραμενουν πανακριβα και το καλοκαιρι θα πηγαινεις για μπανια στα Τιρανα?Για ξανασκεψου το!
Εγω ψηφισα...τι κερδιζω?

mpoureki είπε...

rat θα κανω σικε διαγωνισμο στο τελος του μηνα και θα το παρεις το πολυμιξερ...ετσι και αλλιως καποιος το εριξε κατω και τωρα δεν δουλευει οποτε δεν γαμιεται ας το δωσουμε σε δικο μας ανθρωπο μην ξεφτιλιστουμε σε κανα ξενο!!